• Umawianie wizyt Naciśnij aby zadzwonić
    wejście klatką nr 2, lokal na 1 piętrze

Najnowsze artykuły

• LISTOPAD 17, 2018
    Podstawowe informacje o dyskopatii i sposobach leczenia

Dyskopatia  nazywana także przepukliną krążka międzykręgowego, czy tarczy międzykręgowej, polega na uwypukleniu się jądra miażdżystego na zewnątrz powodując ucisk i drażnienie struktur nerwowych rdzenie kręgowego, czy kanału kręgowego. Objawy: Objawy zależne są od wielkości, stopnia ucisku  oraz miejsca ucisku: Promieniowanie wzdłuż uciśniętego nerwu ( np. do kończyny górnej lub dolnej, wtedy mówimy o rwie kulszowej

• LISTOPAD 17, 2018
    Problemy bólowe kobiet w ciąży i połogu oraz rozejście mięśnia prostego brzucha

*Panie zgłaszające się do mnie z bólem kręgosłupa lędźwiowego, piersiowego, szyjnego. Związane jest to z przeciążeniem, zmianą środka ciężkości spowodowanego innym niż dotychczasowe ułożeniem sylwetki, co powoduje narastające bóle zarówno w nocy jak i w ciągu dnia. *Bóle odcinak lędźwiowego, często przybierają niepokojące objawy rwy kulszowej z promieniowaniem do pośladka, czy nogi. Problemy te związane

• LISTOPAD 15, 2018
    Odcinek szyjny informacje praktyczne

Odcinek szyjny informacje praktyczne Dolegliwości odcinka szyjnego: Bóle karku, Sztywność karku, Uczucie ciągnięcia przy ruchach głowy, Ograniczenie zakresu ruchu głowy, Drętwienie , mrowienie rąk w nocy i w ciągu dnia, Szumy w uszach, Zawroty głowy, Bóle rąk, drętwienie promieniowanie bólu, Bolesne punkty szyli podczas dotyku, Duże napięcie mięśni karku i barków. Przyczyny dolegliwości szyi Przeciążenie