• Umawianie wizyt Naciśnij aby zadzwonić

Najnowsze artykuły

• MAJ 7, 2019

Ból barku

Ból barku Ból barku  z tym problemem zgłasza się coraz więcej osób do lekarzy ortopedów, ale także do fizjoterapeutów. Skomplikowana budowa tego stawu, dostarcza specjalistom często wielu problemów w prawidłowej diagnostyce pacjenta, a co za tym idzie niewłaściwe leczenie Zespołów Bolesnego Barku. Mianem Zespołów Bolesnego Barku określana jest cała gama dolegliwości barku, która wymaga swoistego

• KWIECIEń 26, 2019
    Rozejście kresy/mięśnia prostego brzucha po porodzie

Dziś trochę informacji dla Pań, które martwią się o swój brzuch po ciąży:) Czyli czas na trochę informacji o rozejściu mięśnia prostego brzucha Rozejście mięśnia prostego brzuch, to problem  z jednej strony bardzo powszechny, ale zarazem trochę traktowany po „macoszemu”. Rozejście to bardzo obszerny problem, do którego należy podejść bardzo holistycznie. Zaburzeniom nie tylko ulega

• KWIECIEń 6, 2019
    Cysta/Torbiel Bakera

Dziś trochę informacji jak diagnozować i leczyć cystę/torbiel Bakera Dlaczego powstaje? Torbiel powstaje: u sportowców, po intensywnych wysiłkach, po kontuzjach w okolicy kolana, w chorobach rzepki np. chondromalacji, chorobach reumatycznych, przy nadwadze lub pracy stojącej. Raz powstała torbiel często powraca kolejny raz po przeciążeniu kolana. Gdzie się lokalizuje? Płyn zbiera się w torbieli, która znajduje

• MARZEC 24, 2019
    Ćwiczenia rozluźniające odcinek szyjny i barki

Ćwiczenie rozluźniające odcinek szyjny Chwyć lewą ręką za prawą stronę głowy i przyciągnij lekko (aż poczujesz lekki opór) do lewego ucha i przytrzymaj 6- 10 sekund. Powtórz to ćwiczenie 8 razy. To samo wykonaj po przeciwnej stronie.  Chwyć lewą ręką za prawy policzek, a następnie lekko za pomocą ręki skręć głowę w lewą stronę. Przytrzymaj

• MARZEC 21, 2019
    Sonofeedback

Trening/leczenie metodą Sonofeedback   Trening metodą SonoFeedBack zalecany jest osobom zdrowym, jak również borykającym się z różnego rodzaju dysfunkcjami. Na czym polega sonofeedbeck? Przy użyciu aparatu USG możemy precyzyjniej diagnozować schorzenia narządu ruchu, a także przeprowadzać trapie i treningi mięśniowo-stawowe. Polegają one na aktywnej pracy pacjenta przy współpracy z terapeutą. Fizjoterapeuta pokazuje na ekranie dany

• LISTOPAD 17, 2018
    Podstawowe informacje o dyskopatii i sposobach leczenia

Dyskopatia  nazywana także przepukliną krążka międzykręgowego, czy tarczy międzykręgowej, polega na uwypukleniu się jądra miażdżystego na zewnątrz powodując ucisk i drażnienie struktur nerwowych rdzenie kręgowego, czy kanału kręgowego. Objawy: Objawy zależne są od wielkości, stopnia ucisku  oraz miejsca ucisku: Promieniowanie wzdłuż uciśniętego nerwu ( np. do kończyny górnej lub dolnej, wtedy mówimy o rwie kulszowej

• LISTOPAD 17, 2018
    Problemy bólowe kobiet w ciąży i połogu oraz rozejście mięśnia prostego brzucha

*Panie zgłaszające się do mnie z bólem kręgosłupa lędźwiowego, piersiowego, szyjnego. Związane jest to z przeciążeniem, zmianą środka ciężkości spowodowanego innym niż dotychczasowe ułożeniem sylwetki, co powoduje narastające bóle zarówno w nocy jak i w ciągu dnia. *Bóle odcinak lędźwiowego, często przybierają niepokojące objawy rwy kulszowej z promieniowaniem do pośladka, czy nogi. Problemy te związane

• LISTOPAD 15, 2018
    Odcinek szyjny informacje praktyczne

Odcinek szyjny informacje praktyczne Dolegliwości odcinka szyjnego: Bóle karku, Sztywność karku, Uczucie ciągnięcia przy ruchach głowy, Ograniczenie zakresu ruchu głowy, Drętwienie , mrowienie rąk w nocy i w ciągu dnia, Szumy w uszach, Zawroty głowy, Bóle rąk, drętwienie promieniowanie bólu, Bolesne punkty szyli podczas dotyku, Duże napięcie mięśni karku i barków. Przyczyny dolegliwości szyi Przeciążenie